baby hit me with an encore

Så nu är första skoldagen avklarade. Inte så jobbig faktiskt. Började vi 10 och slutade 12.45. Najs , kul att träffa alla människor :) HAhha hade faktiskt ganska kul, alla gammal humör e fortfarande kvar... haha vi e knäppa! Men jag älskar de :) Fick också vårt nya schema idag, faktiskt helt ok. Slutar 12.50 varje fredag så vem klagar liksom ? Inte äre jag i alla fall. Händer då, kom hem för typ en och en halvtimme sen. La mig direkt i soffan och ligger fortfarande kvar. Haha jag e så lat asså. Nej men snart ska jag gå en liten runda med hunden sen ikväll äre träningsdags :) Så de ska bli najs. Ibland kan de vara så himla skönt att träna. Igår så gick jag ut och simma massa längder i poolen :) Inte för att vi har sån stor pool så de fick bli några längder för att de skulle ge nått. Men bättre än ingenting så ska inte klaga. Nej nu ska jag sätta på lite musik och käka lite e rätt så hungrig faktiskt :)
puss
Saknar sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0