blixtar och dunder

Goddag goddag!
Sitter just nu i soffan och undrar om vår tv verkligen pajjade eller om de bara blev fel på signalerna.. Eftersom jag alladels nyss satt och kollade de på tv när blev värsta smällen och de bara började brusa på tv:n.. Så jag blev så rädd så jag stängde bara av den direkt. Testade att sätta på den igen men får inte fram nå kanaler, de bara brusar på alla kanaler så tror bara att blixten slog ner i marken så de blev fel på kablarna. För om tv:n hade varit paj hade de nog inte gått att sätta på den. AJa annars då, nu sitter jag bara i soffan och kollar lite facebook. Har inte hänt nått speciellt.. Kanske ska ta och sätta på ett avsnitt entourage. De är så grymt, ni borde verkligen se de. De kanske inte e så bra i början eller jag tyckte inte de i alla fall men sen när man har sett några avsnitt så blir man alldeles beroende. Hahha jag kan sitta en hel dag och bara plöja igenom massa avsnitt.
Händer idag då? Jo min kära bor har kommit på besök, mycket kul har saknat honom! Han har ju nämligen flyttat till uppsala pga hockey :) Men idag tror jag han ska sova hos oss så de blir kul. Är tränings ledig idag också så de blir en skön hemma dag oh kväll.
Vill tillbaks till värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0