Finns de en så finns de flera

Åh har haft en sådan sjukt bra helg! Spelat massa fotboll, skrattat och gjort massa roliga aktiviteter ;) Så grymt precis vad jag behövde. Få komma iväg med brudarna och få ha kul. Nu sitter jag hemma och lyssnar på lite musik. Kom hem för en liten stund sen. Har nämligen varit i stan och mött upp mamma :) Vi käkade lite lunch, köpte glass och självklart så shoppade vi eller jag i alla fall :) Hittade en skit snygg klocka, en tröja och en väska :) Kan visa dom sen, hitta alla saker som stod på min lista så nu e jag glad :) hihi.. Nu ska jag nog gå ut och sätta mig i solen och få lite färg. Juste på tal om solen, shit vilken tur jag hade med vädre i helgen, dom sa ju att de skulle börja regna men de har varit sjukt varmt och skinande sol! Helt awsome, nej nu ska jag dra. Vi höres :)



kubbmästarn



träning



Hah bjuder på en konstig bild på mig efter träningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0