gråt aldrig över nån som aldrig kommer gråta över dig

Åh asså jag e verkligen super seg på att blogga. Men de är dels för att jag inte riktigt vet vad jag ska blogga om och de känns bara som om jag skriver massa tråkiga saker hela tiden och allt känns ganska lika. Plus att ingen kommenterar ju nått , så man får ju inge glädje direkt. Så om ni börkar kommentera och kanske säger lite om vad jag ska skriva om så ska jag försöka förbättra min uppdatering.
Annars då? händer på kvällen? JAg skulle ha dragit in till the voice men sket i de pga vädret. Pallar inte stå och bli blöt:/ Fast de hade varit grymt kul att åka dit. Chris Medina skulle ju dit liksom och jag tycker verkligen om honom. Aja.. va i alla fall på ung 08 i onsdags. Då uppträdde Gnucci Banana. Är verkligen kär i hennes låt animal nu! Den e ju så grymt bra! Sen efter de drog vi till festen, och de var så himla coolt. Den var ju nere i kungsträdgårdens tunnelbana! Så grymt coolt asså! Va där med linn, bella och jonathan.
Åh börjar få ångest, skolan börjar på måndag! TYp bara en dag kvar på sommarlovet nu. Vart har tiden tagit vägen? Allt har gått så fort alldeles för fort :( Blir så ledsen nu måste man liksom vänta ett helt år till, till nästa sommarlov.. Känns ju lite sådär. Tack gode gud att de är massa små lov där innan. Vad skulle man annars göra?
Nej nu ska jag sätta mig i soffan och kolla lite sommarkrysset! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0