japp japp

Hahah hej jag heter moa och jag e sämst på att uppdatera.. haha nej men ärligy jag suger. Men de är de att ja pallar inte sätta på datan bara för att blogga men jag kanske ska börja orka göra de. För er dom fortfarande läser min blogg. Så gulligt att vissa fortfarande läser trotts att jag e så himla dålig på att uppdatera. Har faktiskt rätt så mycket att berätta nu asså. Den hä veckan har jag mest hillat hemma, solat och så. Men inte ensam nej nej.. I torsdags kom linnea och jonathan hit och vi chillade vi poolen hela dagen. Så jävla najs, vi drog oh ner till cooop och köpte typ ett kilo godis, massa chips och revbensspjäll. Grymt asså! Jonathan oh bella sov över hos mig till fredagen men bella drog tyvärr hem på morgonen för hon skulle träffa en kompis.. Lite tråkigt men sen kom linnea och ida så de funka ändå! Vi solade och badade hela dagen. Sen drog linnea och jonathan ner till coop oh köpte chips och tacos. Super gott med tacos asså, de var ett tag sen faktiskt. Två super lyckade dagar. Super kul att få träffa ida igen som jag inte träffat på ett tag. Vi var bästavänner när vi var små men sen tappade vi kontakten vet inte varför bara blev så ni vi bytte skolar eftersom vi inte hamnade i samma klass.. Tråkigt men kul att få kontakten igen, för hon är en sån underbar person!! Igår då, då drog jag och bella in till hovet för att träffa två kompisar. Vi skulle kolla på aik.dif med dom. Tyvärr så torska aik men men de var ju ända bara tränings match så vi tar dom när de är viktigt ist ;) Efter matchen drog vi till donken och köpte hem mat sen drog vi hem till william och satte oss på hans brygga och käkade. Super mysigt om jag få säga de sjäv. Efter de satt vi och snackade lite sen så tvingade william mig att åka vattenscooter med honom.. Asså gud de var både läskigt och kul på samma gång!! hih.. men men sen blev de film mys i soffan. Han se en film men under den andra filmen så deckade jag.. hahha kunde verkligen inte hålla ögonen öppna var så himla trött. Imorse så gick vi upp runt tolv käka frukost sen tog jag och bella busen till gullmars där mamma hämtade oss. Vi släppte av bella sen åkte jag och mamma till ikea och kollade lite saker. Håller ju på att göra om i mitt rum men fick inte med mig allt som jag ska ha men lite saker blev de ialla fall. Köpte ett nytt nattduksbord, en hylla och nytt påslakan och örngott. Så nyu ska de bli mys att sova med mitt nya tänke...
Nej nu ska jag kolla lite entourage, vi hörs imorn!  Puss och kramisar! <3
Gammal bild på mig och fridisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0