tjena hej

Gokväll gokväll!
Ligger i sängen och kollar på fast en furious. Eller kollar inte så himla mycket igentligen för sitter mest med blivken framför datan och kollar lite bloggar :) HEh..
Sitter också och tänker på skolan imorn.. Usch säger jag bara.. Men men vad ska man göra, finns en positiv sak att man får träffa alla polare igen då. Men skulle ju hellre träffa dom utanför skolan. För med skolan innebär de ju lxor och långa dagar och tidiga mornar..
Annars då? Hänt idag? Själv gick jag upp vid halv tio för att följa med min mor till skäris eftersom hon skulle fixa sina naglar och jag skulle köpa en present till min underbara kille. Han köpte ju nämligen ett par converse till mig. Så de fick bli ett läder armband från Fossil! Hoppas han blev nöjd, för jag tyckte nämligen de var grymt snyggt! Sen fick jag med mig en skjorta till mig själv också från cubus. De är en vit linneskjorta som en ganska transparent! Jag har ingen bild på den just nu men kan ta en bild imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0