Lycklig chey

Godmorgon! Eller man kanske ska säga goddag! hehe
Vaknade runt 11, tog lilla vovvsingen ut på en liten runda i regnet.. Inte de skönaste om jag får säga de själv. Men men vad gör man inte för sin lille plutt. Nu ligger jag i sängen och kollar på lite tv. Vad händer idag då? Jo jag kanske ska träffa frida men får se hur de blir med de för hon vet inte riktigt hur hon ska komma hit :/ hm de är ju alltid ett problem.. Hahha fast nu skrev lilla busungen att hon hade löst problemmet så hon kommer om en stund. Puh skönt att hon kommer har längtat efter henne sjukt mycke. Va ju ett tag sen hon och jag träffades :) Men men vad ska vi hitta på då. Hmm inte en susning om de men vi hittar alltid på nått, har alltid roligt med den bruden! Händer ikväll? Själv har man träning så de ska bli ganska så najs men måste ju ta de lite lugnt med min ljumske och de är ju inte lika najs om man säger så.. Jag är inte den bästa på att ta de lugnt direkt vet nog inte riktigt vad de innebär.. hehe! Nej men nu kanske jag ska fixa mig och nått att äta innan lilla fridisen kommer hit. Ni får ha en bra da så hörs vi lite senare!
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0