Vad skulle jag göra utan dig?

Hehhe vet uppdateringen är ju lite si sådär :/ men har haft ganska fullt upp...
I torsdags var de uppstigning vid 10 för jag skulle till doktorn.. Jobbigt men vad hade jag för val. Var bara att sätta sig på bussen och sen tuben till fridhemsplan. De tog ett tag och jag blev ganska tidig när jag kom dit men de gjorde inte så mycket för jag gick in på åhlens och kollade lite. Dom hade super mycket fina saker oh fick faktiskt med mig ett par skor hem! Ett par beiga kilklackar! Så grymt jävla snygga och jag e så himla nöjd :D (Ni kan få en bild på dom imorn) Efter jag varit hos doktorn tog jag tuben till farsta strand där min älskling väntade på mig. Vi drog hem till mig och satte på en rulle och bara myste på. Sen hade jag träning och underbar som han e följde han med och kollade på den. Efter träningen drog vi hem till mig oh jag bytte om sen skjutsade pappa hem oss till honom. Hiih vi stannade också på donken på vägen för vi var så hungriga.. hehhe! Vi var typ hemma hos honom vid typ tio eller nått så då la vi oss i hans säng och satte på en skräckis! Så himla mys! Idag gjorde vi inte så mycket gick upp vid ett, gick ut en kortis med hans hund.. HIh sen när vi kom in hade hans syrra lagat mat, de var faktiskt riktigt gott! Sen fick vi skjuts till hovet för han skulle spela match, fast vi åkte lite tidigare så vi satte oss inne på subway och chillade lite :) Sen när han skulle till samlingen så drog jag in till stan och mötte upp mamma och gick och hämta ut lite saker på apoteket och så köpte jag lite smycken :D Två riktigt lyckade dagar!
Nu ligger jag i sängen och smsar med min älskling och funderar på att sätta på ett entourage avsnitt.. Eller så måste jag sova nu har match imorn! HIh riktigt taggad! Men vi höres imorn! pusssar
Tung! min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0