E man godisgris så e man..

Lite dålig uppdatering idag pga att jag har haft ganska fullt schema idag. Som vanligt efter skolan drog jag direkt och träna sen kom jag hem vid halv 6. KLockan kvart över 6 skulle morfar komma och hämta mig för vi skulle gå på aik-färjestad. Tyvärr så blev de förlust idag.. men men man kan inte vinna varje gång trotts att man gärna vill de. Nu ska jag tvätta bort sminket och kolla kläder till imorn, sen ska jag bara lägga mig i sängen och lyssna på lite musik. Btw gjorde semlor idag på hemkunskapen, den såg godare ut än vad den smaka.


Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du velat ha i så fall? :)

2011-02-25 @ 12:21:28
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0