godmorning sunshines

Hej sötnosar ! Vaknade för liten stund. Har precis tvättat ansiktet , och tänkte gå ner och göra lite frukost. Hm vad händer idag då ? Jo idag ska jag dra in till hovet med mormor och morfar och kolla på Aik-Södertälje. Håller tummarna att aik vinner idag. Efter de ska jag möta upp söta lilla Frida för vi ska hjälpa hennes syrra att städa globen. När vi är klara där ska vi nog bara dra hem till henne och chilla och kolla på film. Ska sova där också kommer bli jättemys, massa tjejsnack, de är fan de bästa ! Aja frukosten väntar. Ha de så bra så uppdaterar jag lite senare.


Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Ah men, tack så mycket tjejen! Fann det på en ascool affär i London, tyvärr inget jag har sett i Sverige! Ha det bra, puss.

2011-02-05 @ 13:40:57
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0