Gymmet

Hej ! Kom nyss hem från träningen. Idag var de träning på elitkliniken vid hovet. De var najs träningen och kul att träffa alla brudar. Men jag sträckte typ låret :/ inte så bra.. Juste glömde berätta, efter skolan drog jag bella ocg jonthan hem till linnea. Vi hade lite mys käka lite bullar och sånt gott och gjorde fysik läxan. Vi skrattade de som vanligt och hade grymt kul. Men men nu ska jag hoppa in i duschen sen kolla vad de blir för kläder imorn. Sen blire nog lägg dags. Så gulligt imorse när jag vaknade låg de en liten vovvsing och snarka bredvid mig. Han hade tydligen krypit upp där på natten utan att jag hade märkt nått men de är helt okej för mig för de är bara mysigt att få lite sällskap. Såå de var min dag de, men vi hörs imorn. Jag tränar ju direkt efter skolan imorn så jag uppdaterar på kvällen imorn om jag inte kan mobilblogga lite i skolan.

Sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0