Hej ! Förlåt för den dåliga uppdateringen ...

img_9214 (MMS)

Hej ! Förlåt för den dåliga uppdateringen idag men har verkligen inte orkat skriva. Har varit hängig hela dagen. Har gått runt och frysit och hostat hela dagen idag. Men var tvungen att va kvar på fysiken för jag ville inte missa nått viktigt, så gick hem innan vår sista lektion för vi skulle ändå bara kolla på film. Jag pallar inte missa nått i skolan de är så jobbigt .. Nu ligger jag ner bäddad i soffan med halstabletterna och hunden bredvid mig. Ska försöka sova lite nu så jag blir frisk. Här får ni en bild från idag när jag och Jonathan låg och slappade i studio 58 .


Kommentarer
Postat av: johanna :)

åh,jag älskar att du bloggar mois! :) <3

2011-02-09 @ 16:15:33
URL: http://jhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0