it's thursday today

Hej ! Idag mår jag lite bättre i huvudet i alla fall men är fortfarande hostig och ont i halsen :/ Usch hatar att vara sjuk så jävla segt.. aja får försöka bli frisk och gå till skolan imorn för jag vill inte vara sjuk i helgen. Hmm min dag idag ha sett ut så här, vaknade runt 9 kunde inte somna om så jag gick ner och la mig i soffan och satte på tv:n. Sen runt 11 gick jag upp och käkade lite frukost fick bli nåra mackor en tallrik fil och ett glas juice och självklart varm o'boy. Nu ligger jag i soffan och väntar på att serien ska laddas ner. Fick tips av en kompis att den skulle vara bra så varför inte testa liksom. Den heter Supernaturl om nån har hört talas om den. Nä nu ska jag gå och titta till min lilla vovvsing ! puss på er <3


Kommentarer
Postat av: wilma

Krya gumman! <3

2011-02-11 @ 23:39:00
URL: http://wyttersted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0