My B-day

Oj oj vilken dag.. Den började med att 11.45 kom morfar och hämtade mig eftersom jag hade tid klockan 12.00 hos frissan. Jag slingade håret, klippte topparna och klippte lite uppklippt i luggen. Blev super nöjd! Kan kanske lägga in en bild sen vi får se. Efter frissan drog jag till träningen..  efter träningen tog jag bussen hem, han knappt vara hemma i mer än 15 min innan min brorsa tog med mig till donken och bjöd på mat, as gott! Har precis duschat och sitter nu i soffan och skriver tack till alla som har grattat mig på facebook. NI är så grymt gulliga alla ni som har grattat mig stort TACK ! :D Ikväll bire lite fika med familjen och så får jag mina presenter ikväll , längtar som bara den! hihi (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0