När ska den här jävla snön försvinna ?

Som ni har märkt har de inte blivit så mycket bloggande idag.. Min dag har sett ut så här , jag och sofie vaknade runt 12. Vi låg i sängen och snackade lite om allt sen drog vi upp och käkade lite frukost. Efter frukosten så kollade vi på marmaduke. Den var faktiskt riktigt rolig. Sen drog vi ut på en lång promenad med min hund, de var väldigt skönt att få lite frisk luft. Sofie drog i alla fall hem runt halv 6. Då satte jag mig och började jobba med min redovsing, hade lite svårt i början men sen kom min mamma räddare i nöden och hjälpte mig så skrev nyss klart den. Idag var de solsidan också. De är så grymt bra, men jag hatar Ove Sundberg. Hahah aja nu ska jag dra och duscha sen ska jag kolla lite tv och sen sova, eftersom imorn äre ju dags för skola igen. Fy är verkligen inte taggad för de.. Men men vad ska man göra kan ju inte skolka, men skönt att de bara är en vecka kvar sen blire sportlov och efter sportlovet drar jag till Spanien! De ska bli så grymt skönt att bara få komma bort från kalla Svergie för de är ändå 20 grader där och de funkar för mig.



Bjuder på en bild från i somras på mig och frida när vi var i Turkiet. Vi hade de så underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0