onsdag

Sitter i vardags rummet och kollar efter nån snygg jacka. Hitta en men vet inte riktigt. Finns bara i vit och typ grå men venne om jag vill ha nån av dom färgerna. Senare blir de plugg ska läsa ut en bok till imorn och så har jag tyska läxa.. Denn dag har funkat helt okej. Hade tråkiga lektioner som bland annat 80 min fysik.. fyfan plåga typ. Vill ha kemi ist mycke roligare! Gillar fan kemi är fett bra på de. Ska lägga in bilder på jackorna och så får ni gärna kommentera vad ni tycker vilken färg som är snyggast. Juste glömde outfiten förra veckan men eftersom jag var typ sjuk hela den veckan så hade jag inte så roliga kläder på mig på mjukisar bara. Men idag har jag glömt att ta outfit bild men hade..

Ljusbrun Skjorta - Spanien
Blåa Jeans - Gina tricot
Brunt Flätat Skärp - Sisters
Vita Converse - Nilson






Kommentarer
Postat av: rebecca

vart är jackorna ifrån och vad kostar dem :D

2011-02-17 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0