Full späckat schema

Idag har jag tyvär inte haft så mycket tid för bloggen.. Kom hem från wilma runt 11 och skulle direkt åka på skoprovning, skulle prova nya fotbollsskor med laget. Hittade ett par as sköna addidas copa. Så grymt sköna vad dom. Efter det var de bråttom hem för kl 16.00 skulle alla gäster komma och jag var tvungen att skära alla grönsaker till tacosen. Hade ju släktkalas idag för jag fyller år på måndag. Fick massa fina presenter. Ska lägga in lite bilder sen på vad jag fick. Ikväll vet jag inte vad som händer kanske ska dra till en kompis men vi får se. Ska också lägga in lite bilder från igår, vi hade så sjukt kul. Älskar mina brudar sandberg, becca och wilma. Vi hade galet kul som jag alltid har med dom budarna vi färgade wilmas hår och massa men i får se  bilderna och låta dom tala. Men nu måste jag dra ner och ta hand om mina gäster.

Puss o adjöss




Detta är dom nya fotbollsskorna, grymma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0