Sportlov

Skolan dagen idag var rätt lugn. Började klockan 10 eftersom jag inte hade nån sy slöjd och slutade 13.20 eftersom jag inte hade nån so. När jag kom hem så bänkade jag mig framför tv:n med min bror och kollade på en film. Den hette Couples retreat och den var faktiskt riktigt bra. Haha efter filmen somnade jag i soffan och vaknade typ nyss, de var riktgt skönt att ta en liten tupplur kände verkligen att det behövdes. Nu väntar jag på att pappa ska komma hem och laga mat e sjukt hungrig. Fick nån äcklig fisk idag i skolan så de fick bli fil o flingor till lunch.  Skönt nu är ju lov! Vad ska alla göra under lovet då? Själv ska jag nog träna, vara med kompisar och sova. Fyller också år på måndag! Då blir man 15 bast. Nu ska jag kolla på lite two and a half men. Vi hörs lite senare.


Kommentarer
Postat av: Sannie

Najs! kunna hantera element: eld, jord, luft och vatten :D

2011-02-25 @ 23:03:54
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0