tråkigt

Jonathan drog nyss och nu ligger jag i sängen och kollar på massa gamla bilder på datan. Gud va fula bilder man har tagi som man tyckte var as snygga förut. Har rensar lite så nu har jag baa några bilder kvar. har grymt tråkigt nu men får väl hitta på nått.. Imorn äre min födelsedag, wohoo längtar galet mycket! Undra vad man får för nått av mamma och pappa då. Nej nu ska ja kolla klart på filmen som jag kollar på, venne vad den heter men den e bra och går på kanal 9. Här kommer en bild som jag tog igår kväll.

Ps. glömde berätta att jag fick i present av mormor o morfar att jag ska få gå till frissan imorn. Ska få klippa mig, slinga håret och lite sånt. Det behövdes verkligen så presenten var verkligen grymt bra! Längtar, men är så rädd att dom ska klippa så mycket nu när mitt hår äntligen växt ur och blivit ganska långt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Het :$

2011-02-28 @ 00:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0