we want summer

Gokväll! Idag har inte hänt så mycket. Vaknade klockan 7.45 av att min väckarklocka ringde. Konstigt nog så var jag inte så trött då så hoppade upp ur sängen och gick och tvättade ansiktet med min älskade neutrogena, härligt. Aja skoldagen gick ganska fort hade inga jobbiga lektioner så allt var chill. Kom hem runt 4 la mig i soffan och kollade på film. Sen ringde pappa och sa att jag var tvungen att gå ut med honom så tog vovvsingen för en liten kort runda och jises va de var kallt ute. Hallå!? jag vill ha sommar nu, har fått nog av vintern! Aja nu väntar pappa vi ska käka lite pasta och mammas egna hemma lagade sås till de. Skit gott :D


Kommentarer
Postat av: sandberg

du är stjärnan hjärtat! jag vill också ha dig med mig, men det finns ju en lösning för det. följ med mig! :D <3

2011-02-14 @ 23:06:38
URL: http://sandbergjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0