wonderful day

Hhih när jag satt i soffan kom min gulliga familj med glasss och semlor och en jättefin sång för mig! Dom e så gulliga älskar dm obeskrivligt mycket <3 I present av dom fick jag kläder! Dom hade beställt alla kläder från hm katalogen som jag ville ha, grymt najs. Så nu äre bara att fylla på garderoben med massa nya vår-kläder. Längtar så himla mycket till våren, vill bara att all snö ska försvinna och solen ska titta fram. Vill kunna börja använda lite tunnare jackor slippa gå runt med ärsta vinter jackan hela tiden. Men nästa vecka drar jag till spanien där de är 20 grader varmt så de ska bli as skönt, bli lite brun kanske. Men jag kanske lägge in bilder imorn på kläderna om jag hinner för jag har nämligen blivit bjuden av frida at åka finlandsfärjan imorn. Ska bli galet kul vi blir borta tis-ons. Så imorn kanske de inte bli så mycket bloggande..men vi hörs annars på onsdag då ommer nog bilderna. Men nu ska jag kolla när bussen går för jag ska dra till wilmi. Där också becca är. Ni får ha de så bra så får vi se om jag kan blogga lite senare hemma his wilmutt !! Annars säger jag godnatt nu :)


puss alla gullungar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0