Ibland hoppas man på för mycket

Hejsan svejsan!

Tyvärr så orkar jag inte blogga just nu för de har hänt en grej.. Men ska bara ta paus i några dagar för jag ska nämligen till Rådmansö på träningsläger. Ska bli grymt kul, saknar fotbollen som fan! Och så får man träffa alla  brudar igen efter ett långt uppehåll så de ska bli grymt najs. Men ni får ha de så bra här hemma så hörs vi kanske på måndag :) Kanske orkar berätta vad som hänt då.. För nu orkar jag verkligen inte vill bara glömma bort allt.. Helgen ska vara grym och jag ska inte tänka på nått annat än fotbollen :D HAre gött!!

pussar o kramar



Bjussar på en bild på mig och min underbara mamma. Älskar dig mest, vad skulle jag göra utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0