Love is all you need

tjoo!

Förlåt jag vet att jag sugr på att uppdatera... Men de är bara för att jag inte pallar sätta på datan bara för att blogga. Hahh de tar inte så lång tid vet.. men jag är så jävla lat så :) hehhe
Kom hem från sötnosen för nån timme sen. Sov där , riktigt mysigt :) Kollade jättesorglig film igår, den var baserad på en verklig händelse. We are Marshall hette den ifall nån sett den. Hahh vi båda satt och grät i soffan, vilka fjollor... Hahha jaja :) Nu sitter jag och kolalr lite inredning på datan :) Ska göra om i mitt rum så måste få lite idéer :) Vill ha typ öskust/amerikanskt tema om ni förstår vad jg menar :) Nej nu ska jag kolla klart sen måste jag försätta sola och kolla klart i HM katalogen. Dom har grymt snygga höstkläder asså :D Ni måste kolla !!



Åh saknar spanien som fan! Älskar livet mab lever där.. Vakna vi halv 11, käka frukost , byta om dra ner till stranden. Så ligger man där i några timmar, sen hem bada lite i poolen och ligger där och chillar innan man går upp och duschar och sen går man ut och käkar på nån super mysig restuarang. Och så självklart vissa kvällar åker man in till stan och shoppar! Skulle kunna bo där hela sommarn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0