regn..

Hej!

Nu är jag hemma från gotland. Eller kom igentligen hem igår men då han jag inte blogga. Skulle nämligen till min pojkvän som ligger på sjukhuset.. Så åkte dit och höll honom sällskap :) Riktigt mysigt faktiskt.

Förlåt att jag inte bloggat när jag varit på gotland men har inte haft tillgång till nått internet och orkar inte mobilblogga. Men nu är jag hemma i alla fall :)

Vi har haft några dagara regn och några dagar sol så vädret har varit helt okej. Har varit inne i visby men hittade inte så mycket bara ett par solglasögon och en t-shirt. Sen har jag varit på stranden och solat och badat. Hat haft de super bra :) jättteskönt att få va borta ett :)

Nu ligger jag i soffan och kollar på film, vet inte riktigt vad som händer idag men ska nog bra ta de lugnt :)

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0