galen dag

hejsan!
Kan säga att min dag inte riktigt blev som den var planerad men den slutade awsome andå!
Började med att frida ringde mig vid ett och sa att vi skulle dra till sundby och bada. Så fick stressa som en blådåre ner till centrum för bussen till sundby skulle gå 13.32 och var tvungen att hinna med den eftersom nästa buss går ju om hundra år.. Haha nej men jag han ner till centrum i tid och väl i centrum så ringer frida mig och säger att hon har kollat fel att bussen inte alls går 32.. så då hade vi ett litet problem. Men de hela slutade med att vi drog till frida ist för de var ändå inget roligt väder. Så jag, sofia, frida och johanna (fridas syrra) satte oss och spelade lite kort ist. Mycket mysigt att sitta inne och spela kort när de regnar ute. Vid 4 drog jag och frida till skärholmen för hon skulle hämta ut en bok. Men som vanligt fastnade vi i affärerna och de slutatde med att frida hittade en jättesöt skjorta på jc. Jag hade tyvärr inga pengar med mig så kunde inte shoppa nått :( Aja inget att deppa för. På vägen hem fick vi sms från jennie och lisa som undrade om vi skulle med på bio så vi fick stressa oss hem byta om fort och käka sen drog vi direkt. Vi såg baksmällan 2. Asså fyfan vilken sköööön film. Har nog aldrig skrattat så mycket asså.. Jag och jennie hade också en gubbe bredvid oss som skrattade så jävla roligt så hon och jag dog nästan av garv! hahhah fyfan .. Nu är jag hemma efter en galet rolig dag :D ska kolla ett avsnitt entourage sen blire läggdags för min del.
Han tyvärr inte ta bild på min outfit under dagen men han få bild från kvällen otfit åtminstone!


linne - gina tricot - jeans - JC - glasögon - spanien - ringar - HM - klocka - ur & penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0