inge mera regn tack

Gokväll!
Käkade för en liten stund sen. Träningen gick bra och vi lyckades träna utan regn. Regnet kom eftetr så där hade vi tur. Nu kollar jag på so you think you can dance. Är inte jätteförtjust i de programmet men fanns inte så mycket annat att kolla på. Ikväll händer inte så mycket ska bara chilla så jag inte blir sjuk till imorn.
Hii juste headern har bara en tillfällig bild där just nu för jagg tyckte de såg så tomt ut annars. Men får ta nån snygg bild när jag åker till spanien som jag kan fixa till headern. Ifall nån skulle vilja hjälpa mig med min header är de bara att säga till skulle vara super bra :D Bara att kommentera att du vill i såna fall. Nä nu ska jag gå ner och hämta lite glass :D hihi puss
Älskar den här bilden! Alex är så söt! De här är för några veckor sen när vi var på flottsbro med klassen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0