kvällen

Kvällen blev lyckad. Drog in till stan med frida och tindra. Vi skulle nämligen till wilma som jobbar på ett café i gamla stan. Eller vi skulle överraska henne. HIhi hon blev allt överraskad när vi stod där utanför när hon slutade! Sen drog vi till kungshallen och käkade på taco bar. Sååå grymt gott och var verkligen sugen på just den maten också. Efter de drog vi vidare till ett café och köpte chai latte.
Va hemma runt tio. Wilma undrade om jag skulle med till henne men jag e så grymt trött och känner verkligen att jag behöver sova om jag ska orka med matchen imorn.
Nu sitter jag framför datan med lite godis.. hehehe tjockis..
Nu kommer lite bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0