regn, regn, regn..

Förlåt att jag inte hörde av mig på kvällen men hade inte tid med datan.. För jag bestämde mig för att dra hem till wilma så vi träffades vid statoil och köpte godis sen drog vi hem till henne. Vi kollade på två Wallander filmer (hihi jag älskar wallander!) sen satte vi på high school musical. Men de blev inte så mycket tittande på den för vi satt och snacka. Har ju inte träffat bruden på as länmge så vi hade mycket snack att ta ikapp. Vi satt i flera timmer och snackade.. hehe! Men grymt mysigt! Nu är jag hemma i alla fall. Sitter i soffan och kollar på Kim Possible :D hihi de är grymt bra. Ikväll har jag träning känns skönt vi ska löpa sen blire bollträning. Det ska bli grymt skönt att få springa lite i spåret! Innan träningen vet jag inte riktigt vad som händer :/ inga planer direkt, nån får gärna säga till om dom vill träffas! :)
Åh snart drar jag, frida och familjen till spanien! längtar som fan, bort från kylan. Asså fattar inte vad som har hänt? Vart är solen vart har sommarn tagit vägen? Man kan ju knappt gå med shorts ute för de är för kallt :/ De är ju inte direkt sommar? Aja spanien på torsdag så grymt najs, och de är typ 33 grader där :O kanske för  varmt med hellre de än de här äckliga vädret! Man ska ju inte klaga direkt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0