shopping

HEJ!

Kom nyss hem från huddinge centrum. Har varit och hjälpt mamma och handlat. HIhi de slutade med att lilla jag fick med mig några gulliga saker hem. Faktiskt riktigt nöjd! Nu måste jag typ ta en liten macka för ska möta upp några i centrum vid kvart i 6. Ska ta tåget in till stan för att käka lite med mina underbara vänner. Efter de vet jag inte vad som händer. Kanske drar hem till wilma eller så drar jag bara hem. Får se vad jag  har lust med då. Jag hinner tyvärr inte lägga in bilder nu på de jag köpt för jag har ganska bråttom men lägger in när jag kommer hem eller imorn. Nej ska dra på nu :D höres..




Älskar dig min underbara vän! (älskar denna bild sååååå mycke)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0