Back on track

Jag har funderat lite nu.. Nu när skolan ändå är slut och de väntar ett långt och härligt sommarlov så kommer jag nog ha mycket att skriva om och jag kommer också ha tiden att hinna skriva. Så varför inte, de är ju faktiskt skönt att få skriva av sig lite också! Så varför inte :)
 

Kan jag börja berätta lite dåra om vad om har hänt sen jag ick mitt sommarlov i fredags. Jag har faktiskt hunnit med en hel de. I fredags efter skolavslutningen drog jag och några vänner in till stan oh käkade lunch på tacobar, grymt gott! Sen drog vi och köpte massa chips och godis och drog till en mysig klippa i trehörningen. Efter att vi varit där en stund stötte vi ihop med ett stort tjej gäng från min skola som bjöd med oss till deras ställe så varför inte, ju fler man e ju roligare blir de! Sen blev de lite strul eftersom några kom och sa att polisen och kom och dom hade ju grillat fast de var grill förbud och alla fick panik och kastade grillarna i vattnet och sprang däifrån.. hahha fyfan har aldrig garat så mycket som jag gjorde då! Sen gick vi satte oss vid busshållsplatsen och skulle ta bussen nånstans men ingen visste vart så vi drog tillbaka till trehörningen där vi träffade ett annat gäng och massa andra sköna människor. De blev i alla fall en grymt lyckad kväll!
I lördags dåra, då hade jag match i värmen.. herregud säger jag bara, fick värsta vätskebristen och kunde inte äta nått på hela dagen/kvällen mådde bara piss. I söndags drog jag och badade med min underbara unge frida och hennes syster. Sen drog vi hem en kortis för en senare dra tillbaka för att ta ett kvällsdop. Hahah sen när vi står och byter om hör jag en kille säga till sin kompis samtidigt som han stirrar på mig säga "jag diggar den där blondinen med svarta byxor fett mycket" haha började garva as mycket! Efter badet drog vi hem till fria kolla skrckfilm och komi säng runt 5 :) Ännu en lyckad dag. I måndags drog jag och frida och badade med några söta tjejer från älvsjö. Jag har aldrig träffat dom förut med dom var ur gulliga! Efter de hade jag träning, eftr träningen mötte frida upp mig igen och vi drog hem till mig och badade, bastade och gjorde ansiktspeeling! SUper mys tjej kväll helt enkelt. Idag har vi bara chillat och kollat på film. Drog också ner till coop en snabbis för att köpa frysta bär och vaniljyogurt för vi skulle göra vår special smoothie. Nu på kvällen har jag bara haft fotbollsträning i spöregnet och sen bara varit hemma och chillat.
Ja så har mitt sommarlov sett ut hitills! :)

/ kram moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0