It's friday, friday gotta get down on friday..

Sorry att de inte blivit nått bloggande varken igår eller idag.. Igår vakande jag runt 12 och gick ner och satte mig i soffan och satte på en bra rulle. Vid 2 kom lisa till mig och vid 3 kom frida och jennie till mig. Vi badade och hade de grymt kul. Sen drog dom runt halv 5. Då vare bara att käka för sen 18.45 vare dags för träning. Träningen var slut runt halv 9. Då vare bara att hoppa in i duschen för jag skulle direkt till frida sen. Fick gå från källbrink som tog en halvtimme för mig eftersom jag tydligen tog värsta omvägen .. hehhe. Jag, jennie och lisa skulle nämligen sova hos frida. När jag kom dit så käkade vi lite mackor sen drog vi ut på en promenad men de slutade att vi hamande på fridas gamla skola och gunga. Hahha har aldrig haft så kul när jag kunga förut, skratta så jag nästan ramla av. Hahh asså de var en sån här stor gunga som fler kan sitta i.. Sen kom vi in runt tolv, då fixade vi ed sängarna och allt och kopplade datan till teven och snackade med massa roliga människor på fb. Hahha har alltid så galet kul med dom här brudarna! Som vanligt skrattade jag som fan när vi kom in också. De blev i alla fall inte så sent för alla var så trött så vi somna runt halv 3 typ. Alla vaknade runt 12 då gick vi upp käkade frukost, gick ut med fridas hund sen tog vi bussen hem till mig. Hahha alla var grymt trötta så vi la oss bara i soffan och satte på wallander. Dom e faktiskt riktigt bra dom filmerna! Alla drog typ vid 6. Då hjälpte jag mamma laga mat sen efter maten tog jag med lilla hunden på en löprunda, skulle igentligen bli en kortis men slutade med att jag typ sprang en mil. Hahha galen man e men gillar man att springa så äre bara grymt skönt :D Efter de tog jag en lång dusch och sen satte jag mig  i soffan med familjen och mös framför en bra rulle. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla mitt favo program entourage!
Puss sov så gott <3
Tänkte lägga in lite bilder från kvällen efter skolavslutningen, blev chill i trehörningen med vännerna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0