Spanien


Förlåt att de kommer ett sånt sent inlägg med tanke på att jag bara varit hemma hela dagen. Så himla tråkigt men de känns inte som om jag hinner åka iväg nånstans liksom. Eftersom jag har så tidiga träningar och så måste jag ta hand om hunden plus att mitt busskort har gått ut och kostar så mycket att göra sms biljett hela tiden. Ikväll äre match då bara att TAGGA! Har samling om typ en timme :) Åh de har hänt en riktigt äklig sak.. ag har haft ont i min stor tå i några dagar n och jag trodde de var för att jag har en fet blånagel där ör jag har blivit stämplad några gånger. Men imorse fick jag för mi att jag skulle kolla på den och då såg jag att min nagel e helt lös. Den sittr liksom kvar på ena sidan bara.. Så jävla äckigt, ryser typ när jag ser på de! Jag vågar int rycka bort den heller...
Imorn drar jag! Så jävla skön, men de är en sak jag stör mig så oerhört att jag inte hittar min laddar till cameran! Hur ska jag då kunna ta massa fina bilder då :O får typ panik. Men tur att man har en rätt så bra camera på mobilen men de är skönare att ha camera om man säger så.. Aja får väl fortsätta leta lite till.. Sen måste jag börja packa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0