varför va som alla andra när man kan va annorlunda ?

Hemma efter en smått jobbig träning. Först hade vi löpning i spåret och sen vare teknik träning. Jag var sjukt trött i bena efter träning asså.. När jag kom hem firade vi min bror. Vi käkade lite jordgubbar med glass! mmm, de var grymt gott :D Nu ligger jag bara i sägen framför fb och kollar lite. Men de är så sjukt tråkigt för de händer typ inget roligt på fb nu förtiden.. Nu längtar jag bara att få komma ner till lägenheten i spanien och bara dra till stranden och sola och bada och bara vara. Jag vill också shoppa! De som är så skönt där är att man kan köpa saker som typ ingen annan har. Än att liksom gå på gina tricot som typ halva svenska folket gör.. Jag vill hitta nått snyggt unikt som jag vet att bara jag har ;) Sånt gillar jag :D hihi men alla är vi olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0