Aik alltid i mitt <3

Kom hem från träningen för en dryga timme sen. Tränar ju direkt efter skolan på tisdagar och det är vääääldigt segt. Under dom sista övningarna skakade mina ben som bara den. När jag skulle gå till bussen kändes mina ben som spaghetter jag orkade knappt gå :/ Men nu ligger jag här i soffan har precis duschat, mycket skönt. Idag ska jag plugga lite och sen ikväll börjar första semifinalen aik-färjestad. Så nu måste jag gå upp och sätta på guldnagellacket igen eftersom det gav tur genom hela kvarten. Så jag tror faktiskt på att det funkar. Hahh pappa har tjatat på mig hela tiden att jag måste måla på de guldiga igen. Ska väl gå upp och göra de nu, matchen börjar ju om en timme. Sen äre bara tagga som gäller inför matchen! Vi hörs sen lite senare. 



Pösss


Ps. sitter och kollar  i HM katalogen, gaah ja dör de finns så många sööta blusar och linnen! Måste bara ha!

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0