Godmorgon sunshines ! Igår blev tyvärr Ing...

img_7021 (MMS)

Godmorgon sunshines ! Igår blev tyvärr Inge bloggande för jag hade inte så mycket tid över. Träffade en kompis, de var första slutspels matchen aik-hv , tränade. AIK vann med 4-2 så himla skönt! Nu sitter jag på flygplanet och väntar på att få starta och flyga ner till spanien. Ska bli grymt att få komma ner och bara ta de lugnt. De är typ 17 grader där så de är varmare där än här i alla fall. Jag kanske inte kommer ha tillgång till nån dator men om jag har de så lovar jag att jag göra ett eller fler inlägg. Annars får ni ha de så bra så hörs vi på lördag bär jag kommer hem.   Puss Bjuder på en bild på mig och Frida så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0