Godmorgon!

Jag vaknade för en liten stund sen att min mamma kom in springande in i mitt rum.. Hahha aja så då vaknade jag i alla fall kanske var bäst de annars sover jag väl bara bort hela dagen. Idag skulle jag egentligen ha åkt ner och kollat på innebandy. De är mitt lag som spelar men eftersom jag vaknade så sent så han jag tyvärr inte de :( Nu sitter jag i köket och funderar på vad jag ska göra idag, blir nog bara chill hemma framför en bra rulle eller nått. Låter ganska skönt enligt mig så de får duga. Nä nu ska jag kasta mig i soffan och sätta på disney channel, haha de är bara föööör bra! Ska också lägga in bilderna från Spanien sen. Ni får väl kolla in lite senare om jag har lagt in bilderna då. Njut av en mysig söndag nu för imorn äre måndag och de betyder skola...

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0