Goodnight sweethearts

Skrev precis klart min svenska berättelse. Skrev klart den förra veckan sp nu skulle jag ren skriva den på datorn så jag kunde skicka den till min lärare sen. Självklart så var jag inte nöjd med vad jag hade skrivit så jag bestämde mig för att skriva om typ hela berättelsen. Har suttit i dryga 2 timmar och hållt på med den, är helt nu. Aja blev i alla fall riktigt nöjd med den, kanske ett mvg?! Eller inte.. Hahha nej men jag får se. Nu ska jag nog kolla klart facebook lite sen ska jag gå upp och lägga mig bland mina ny tvättade sängkläder. Imorn börjar jag 9.20 så har lite sovmorgon i alla fall det är alltid nått. Me vi hörs sov så gott!

Natti natti



Saknar Gotland! Amerikanrna som bodde ovanför oss var så underbara. Bortsett från att det var då jag skadade mig så saknar jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0