Hård träning

Hej idag blire ett litet sent inlägg. Blir så när man har ganska fullt upp.. slutade halv 4 var inte hemma förrän 4. När jag kom hem så pluggade jag lite, sen han jag käka och lite och sen vare dags för träning. Va helt slut efter först en sten hård gympa träning med crossfit man ska springa runt och göra massa armhävningar och situps osv.. Sen på styrke träningen med fotbollen körde min tränare sten hårt med mig, mina ben och armar skakade som bara den. Nu har jag precis kommit ut ur duchen. Jag går runt som en himla zombie för att jag är så trött i bena och hela kroppen. Ska nog gå och lägga mig nu grymt trött. Men vi hörs imorn och jag ska försöka bli bättre på att uppdatera.



Pusss o kjam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0