I Spanien

Sitter just nu och käkar lite macka och yogurt. Vi ska snart dra till Habaneras och shoppa lite. Vädret här är inte så kul de är mulet och blåsigt.. men de är ändå skönt att bara vara här nere. Igår drog vi och slog lite på rangen, trotts att jag inte spelat på ca 1 år så fick jag faktiskt in några riktiga kanon slag. Sen på kvällen drog vi till min favorit wok restuarang och käkade. De var grymt gott, åt ananas ni anar inte hur gott de var. Älskar verkligen ananas. Nä måste kila nu, men vi hörs ikväll.

Kan tyvärr inte lägga in nå bilder nu för de kostar pengar.. ni får nöja er med att jag kan skriva så får jag lägga in bilder sen när jag komer hem.

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0