Inte mera snö

Ligger i soffan och tittar ut genom fönstret.. Varför snöar de för? Solen ska ju skina och snön ska ju smällta, de ska ju bli vååår! Vill inte ha mer äcklig kall och blöt snö.


Tyvärr så är jag fortfarande sjuk så jag missar matchen idag.. Jag som så gärna ville gå fast de är ju kanske inte världens roligaste vänder ute just nu att gå på fotboll på. Men men idag ska jag bara ligga hemma och vila upp mig. Om jag orkar ska jag gå upp och plugga lite so. Eller rättare sagt jag måste gå upp och plugga so har största provet på fredag. Usch jag hatar prov.. Skönt att de snart är prao så man slipper skolan och sen äre dags för påsklov, då drar jag till spanien, awsome!



Hittade en gammal bild på mig och frida som fridas mamma har tagit på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0