Jag hjärta duschen

Tog precis en låååång och varm dusch. Hur skönt som helst kände verkligen att de behövdes. Gjorde ansiktsmask, noppade ögonbrynen och smörjde in kroppen med bodylotion.
Jag känner mig mycket  bättre idag och imorn blire skola. Kan inte missa slöjdlektionen eftersom de e så mycket man ska göra så har jag inte råd att missa en ända lektion. Sen e ju de stora so provet imorn och jag hoppas att de kommer gå bra. Känns som om jag har pluggat så mycket de bara går så vi får hålla tummarna på att jag inte får hjärnsläpp eller nått.
Hihi hade lite tråkigt idag så bakade faktiskt lite chokladbollar. Dom blev riktigt goda ska nog gå och ta och njuta av en nu. Ni får ha de så bra kanske hinner lägga in ett till inlägg innan jag går och lägger mig. Annars hörs vi imorn.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0