kul dag

Hej idag kommer de ett väldigt sent inlägg för att jag  har inte orkat skriva under dagen. Dels för att jag verkligen inte hade nått att skriva om för ingen ting speciellt har hänt idag.. När jag kom hem efter skolan tog jag en kopp varm choklad och la mig i soffan och somnade. Jätteskönt men ändå tråkigt för jag ville göra nått men ingen e typ hemma så de fick bli e tråkig hemma kväll med tv tittande och lite godis. Imorn ska jag i alla fall hem till frida. Saknar henne grymt mycke har inte träffat henne sen vi var på kryssning typ! tänk vad tiden går fort. Vi ska i alla fall fira hennes mamma som fyllde år i tisdags. Massa av deras kompisar ska komma över.  Aja de ska i alla fall bli grymt kul.. ska sova där också så imorn blire nog inget bloggande, om jag inte hinner göra nått fort inlägg där. Nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på en bra rulle.

Puss o kram! godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0