Nu ska jag få lite mat i magen

Sitter just nu i soffan och kollar på lite skidskytte. Väntar på att maten ska bli klar, de blir lite spaghetti o fläsk. Idag har vi varit på china bazaren och lämnat tillbaka en låda som var förstor vi har också varit och bowlat. Eller de var bara jag och mormor som körde för mamma ville inte pajja sina naglar.. Hahha nej men de var riktigt kul att spela trots att man åkte på torsk 3 serier i rad.. Aja nu roppade precis mormor att maten var klar så ska nog gå och sätta mig. Ikväll blire middag på min favorit restuarang Che! De blir kött och klyftpotatis, de är såååå grymt gott! Bara tanken av köttet mmm.. hihi nej men vi hörs, hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0