Shopping rundan

Tänkte visa sakerna som jag köpte idag när jag var och shoppade med farmor. Hittade massa fina saker och är väldigt nöjd med allt.
Kom hem från matchen för en dryga timme sen också. Är så grymt glad, aik vann så nu är vi i slutspel! Så himla skönt, jag var så grymt nervös att jag skakade som bara den. Önskade bara att matchen skulle ta slut. Till slut gjorde den de och de blev vinst med 3-2! :D


Stickad tröja med dragkedja på baksidan - Bik Bok



Svarta tights - H&M



Grå magtröja - Gina Tricot



En svart & en vit BH - Lindex



Lite trosor - Lindex



Blåa jeans - JC



Lite söta smycken - JC



LIte toffsar och hårspännen - Bik Bok
Lumene foundation - Åhlens




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0