Sjukling

E tyvärr fortfarande sjuk. Eftersom jag hade feber igår fick jag inte gå till skolan idag eftersom man måste vara feber fri en dag innan.. Trist och tyvärr har jag fortfarande lite feber idag också.

Jag vaknade runt halv 12 idag, med huvudvärk -.- Jag käkade lite frukost sen la jag mig i soffan och kollade på Beck. Den var riktigt bra gillar Wallander o Beck kriminalserier. Ska snart ta tag i so:n och plugga eftersom provet är på fredag.

En liten fråga, vad vill ni att jag ska skriva om i bloggen? Kom med lite tips skulle vara superbra!

Tack på förhand gullungar.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Om babianernas ursprung ;))

2011-03-30 @ 15:36:44
Postat av: wilma

om mig såklart :$ haha driver :P Lägg upp mera bilder? Hiss/ diss? listor? nä men vet inte mera :p MISS U!<3

2011-03-30 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0