skola imorn

Satte på mig mina myskläder nyss och bänkade mig framför tv:n eftersom de var dags för Solsidan. Den här gången var typ de bästa avsnittet ju! Nu sitter jag och fixar lite bilder som jag tog för en stund sen. Om 20 min börjar BB - Big brother. Vet inte om jag ska gå upp och kolla lite eller om jag bara ska sitta kvar här nere med familjen och mysa. Idag var jag ju i farsta med farmor.. fick också med mig lite saker hem. Lyckades byta mina byxor efter en del eländen och så fick jag en ny body lotion, ansiktstvätt och ansiktskräm.
Mina mys kläder :
Stickad kofta - Gina Tricot
Vit linne - Gina Tricot
Svarta tights - H&M
Har också på mig mina älskade tofflor från IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0