Sliten chey

Kom ut från duschen för en stund sen och nu sitter jag i sängen och har pecis målat mina naglar. Blev nån typ av guld, kan visa sen vad de är för nagellack. Men de blev helt okej. Guldet står för att aik ska ta hem segern ikväll mot linköping. Så nu ska jag hålla tummarna för de. Ikväll ska jag nog hem till en kompis tror jag. Hoppas de blir så i alla fall för jag pallar inte sitta hemma så himla tråkigt.. Dagen har sett ut som sådan att jag bara har varit och tränat sen kom jag hem la mig i soffan och somna. Är fortfarande ganska trött se resan och så lite träning på de så somnar man direkt. Nä nu ska jag ta och byta om och se om jag kommer iväg eller inte :)



Puss och kram skummbanan



Bjuder på en bild på min älskling Ryan så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0