Tjenare mannen!

Tjenare! Hur äre? Med mig äre grymt bra. Blir så glad när solen skiner och får sån vårkänsla i hela kroppen! Bara älskar solen, allt e bra med den .. den gör en glad, den gör så att man blir brun och den sprider värme. Idag har jag glidit runt med mina coola brillor som jag köpte i Spanien. Kände mig som en riktig heting med dom. Nu sitter jag och lyssnar på massa låtar från melodifestvalen. Om man tänker efter så fanns de grymt många låtar som va riktigt bra. Har massa favoriter.. Dagen då den har rullt på ganska fort, på biologin har vi sexualkunskap och vi hade tävling om vem som snabbast kunde sätta på en kondom ett glasrör. HAhha höll på att garva ihjäl mig! Ikväll blire hockey aik-hv, om aik vinner idag så går dom vidare till semi. Skulle sitta riktigt fint att vinna och få 4-0 i matcher och speciellt på hemma plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0