Vår känsla

Gokväll gullungar! Kollade nyss klart på årets sista solsidan, tråkigt att de slutar nu solsidan e ju grymt bra! Men men idag har jag och mamma varit i farsta och köpt present till min pappa som fyller år imorn. När vi gick inne på intersport så fick jag för mig att jag skulle ut och springa när jag kom hem och då passade jag på att köpa ett par löparbrallor eftersom jag inte ägde några. Så när jag kom hem tog jag med hunden på en 5 km lång runda, gud de var verkligen superskönt! Idag firade vi pappa så de fick bli en riktig stor middag idag med både förrätt, varmrätt och efterrätt. Ska vi sa efterrätten sen för de är en av mina absoluta favoriter, tänkte och visa hur man gör den. Så ni får se fram emot de. Om en stund börjar BB och jag funderar på att gå upp och kollar på de.
Måste bara säga gud vilken underbar helg de har varit med skinande sol, man blir så himla glad av solen.

Pusss



Bild från i somras från Turkiet när jag och frida åker Parashoot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0